måndag 14 oktober 2013

Vägdag

En ny måndag är här. Tänkte tickern kunde få göra sin funktion såhär istället. Den uppmärksamma kan se att äpplet gått mot höger, hela 100 gram. Man får det man jobbat för, alltså ett ynkligt minus. Skyller helt klart på allt sötebröd som smugit sig in i min kost senaste veckan. Klarar jag nolltolernas på det nu tills fredagen då födelsedagsfirandet inleds?





Bonusbild på en jävligt dammig spegel, och mitt nya ugglehalsband jag köpte på höstmarknaden i helgen. Här kan återigen den uppmärksamma se att det också finns ugglor, om än upp-och-ner-vänd, i scarfen. Bra där. 

Förresten så ska jag storstäda min lägenhet från golv till tak på onsdag, dammet måste bort innan vi får gäster. Det är ju illa nog att jag här har avslöjat hur skitigt jag har det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar